Efterårsmøde i Valgmenighedskirken, Skolegade 29, Holstebro

torsdag den 27. oktober kl. 19.00

Susse Wold holder foredraget Bevægelse

"Min erfaring er, at hvis man ikke hele tiden bevæger sig, udfordrer sig selv, forlader sin tryghed, gør ting, man ikke har gjort før, så kommer man aldrig videre," siger Susse Wold i sit foredrag, hvor hun bringer os med på sine mange rejser rundt i verden, og hvor hun vil fortælle om de mennesker og de oplevelser, som har bevæget hende og ændret hendes liv. "Tid er liv - og livet bor i hjertet," siger hun .

Med sin store indlevelse og sit engagement i tilværelsen vil Susse Wold tage os med tll blandt andet Kenya, Hawai, Julianehåb, Carnegie Hall og Sønder Bjært - det hele krydret med tekster af H.C. Andersen, Karen Blixen, Benny Andersen og flere.

Susse Wold er et engageret menneske - tænk bare på hendes vigtige og smukt udfyldte rolle som præsident for AIDS-Fondet - men på scenen og i filmene er det andre sider, hun har vist.

Dagens foredragsholder kender vi som skuespillerinden, der har dækket så vidt forskellige roller som den leverpostejfarvede børnehaveleder, der ser pædofiliens spøgelse frem for sig i Thomas Vinterbergs film "Jagten" og den anderledes dyre og dejlige overklassedame Gitte Graae i Matador.