Aftenmøde
Skolegade 32

Tirsdag d. 29. august 2023 kl. 19.00

Vinder af DR.TV-programmet ”Alene i vildmarken” Falkemanden Flemming Sanggaard inviterer alle med på sit vilde eventyr: 60 dage alene i vildmarken.    Dette er den ærlige, men samtidig meget spændende og underholdende historie om Falkemandens deltagelse i verdens enkleste konkurrence: Bliv længst muligt alene i ødemarken og vind! Sult, isolation, kulde og ekstremt vejr blev Falkemandens ubarmhjertige modstandere.

Kun via sin viljestyrke, sit humør og sine færdigheder stod Falkemanden efter hele 60 dage, tilbage som vinderen. Hvorfor tilmeldte han sig overhovedet som deltager i et så voldsomt eksperiment.

Pris: 160 kr.
Der serveres kaffe/the, surdejsbrød m. ost og brownies.

Seneste frist for tilmelding: 24. aug. kl. 18