Grundlovsmøde på Nr. Vosborg

Mandag d. 5. juni 2023 kl. 14.00

Holstebro Højskoleforening er traditionen tro igen med til at arrangere Grundlovsmødet på Nr. Vosborg.

Grundlovsmødet arrangeres i et samarbejde mellem Holstebro Højskoleforening, Bøvling Valgmenighed, DGI Vestjylland, Holstebro Valgmenighed og Fonden Nørre Vosborg.

I år er vi så heldige at kunne præsentere Michael Böss som årets hovedtaler og ikke mindst taler af vores unge deltagere fra Holstebro Friskole. Michael Böss er dr. phil og cand.mag, lektor emeritus ved Århus Universitet og en aktiv forfatter, skribent og foredragsholder – med et stort lokalt engagement.

Det er gratis at deltage, og ønsker du ikke tilkøb, er der ingen tilmelding.

På Nr. Vosborgs hjemmeside kan kaffe og kage tilkøbes på forhånd – pris 100 kr. Kaffen serveres efter talerne. Hvis vejret tillader det, nydes dette i det fri.

Det er også muligt at starte med en dejlig frokost – pris 399 kr.