Stiftelses- og jubilæumsfest

Med Kaja Brüel og Ole Kibsgaard  i Plexus torsdag d. 23. februar kl. 17.00

NB – Tidspunktet er angivet forkert i det trykte program. Aftenen starter kl. 17.

Der er virkelig grund til at markere, at Holstebro Højskoleforening i 2023 har eksisteret i 125 år! Det bliver markeret med en festmiddag og derefter en særlig koncert.

Vore to gæster, Kaya Brüel og Ole Kibsgaard, vil fortælle om og præsentere en række smukke, og måske endda festlige stykker musik for os.

I TV kunne vi i Corona-tiden i fire ”sæsoner” opleve programmet Morgensang, hvor Brüel og Kibsgaard henvendte sig til os: Syng dagen godt i gang. Hver morgen kan du – kære seer – synge med på to sange efter en kort opvarmning.