AFLYST pga manglende tingslutning – Dagstur til Løgumkloster og Vadehavscenteret

Onsdag den 18. maj 2022 kl. 8 – 18

Heldagstur i bus til Løgumkloster hvor vi besøger Klosterkirken og Refugiet. Helle Skaarup – tidligere direktør på Nørre Vosborg – viser rundt og fortæller om stedets historie.

Frokosten indtages i Refugiet.

Fra Løgumkloster går turen til Vadehavscenteret, der ligger tæt ved Vadehavet, som er Danmarks største, fladeste og vådeste nationalpark. Det er et enestående naturområde i Danmark, som blev udnævnt til Nationalpark i 2010.

Der bliver afsat ca. 2 timer til besøget, hvor man på egen hånd kan udforske stedet.

Turen går herefter retur til Holstebro med hjemkomst ca. kl. 18.00