Kirkekoncert med Kurt Ravn og Carl Ulrik Munk-Andersen.

Torsdag d. 27. oktober 2022 kl. 19.00
i Valgmenighedskirken

Spændvidden i Kurt Ravns flotte stemme kommer smukt til udtryk i et meget varieret koncertprogram. Kurt Ravn har en særlig – og ganske fremragende – evne til at give tekst og musik ekstra udtryk og liv. Og det med et imponerende overskud.

Carl Ulrik Munk-Andersen arbejder som organist i Taarbæk Kirke nord for København og akkompagnerer herudover diverse kunstnere. Munk-Andersens eminente akkompagnement og vidunderlige solostykker giver det hele en ekstra dimension og kvalitet.

De to kunstnere er i unik samklang. Siden Kurt Ravn blev uddannet fra Statens Teaterskole i 1973, har han markeret sig som en særdeles talentfuld skuespiller (teater, film og tv), og en alsidig sanger (musical, viser og opera). Han har bl.a. optrådt som hr. Leonard i Maskerade i København, Bruxelles og Wien.

Efterårsmøde i Valgmenighedskirken torsdag d. 27. oktober 2022 kl. 19.00