Tvis Mølle Naturlaboratorium

Eftermiddagsmøde tirsdag den 28. juni 2022, samkørsel kl. 13.30.

Vi mødes ved Toftegades P-plads i Holstebro kl. 13.30, hvorfra der kan ske samkørsel. Vi kører ud til Tvis Mølle Naturlaboratorium, hvor vi kl. 14 har en aftale med Bjarne Frandsen som guide.

Bestyrelsen sørger for kaffe og kage.

Vi kører retur kl. 16.00.

Tvis Mølle Naturlaboratorium udfordrer din viden og skaber spændende oplevelser med mennesker, kultur og natur. I området ved Tvis Mølle mærker man  historiens vingesus i både naturen og kulturen.
Med støtte fra Friluftsrådet og Nordea-fonden er de første to læringslaboratorier ved at blive etableret – nemlig Vandlaboratoriet og Naturlaboratoriet.
Klosterhaven er til læring og formidling om bl.a. planter og deres egenskaber og skal benyttes i formidlingen af den betydelige kulturhistorie i området omkring Tvis Kloster. Haven drives af Foreningen Tvis Mølle Have – en forening af frivillige borgere.

Pris 50 kr. pr. person

Tilmelding senest d. 23.6. kl. 18