Stiftelsesfest 2024

“Er der noget at grine af, når vi bliver gamle?”

Anders Bonde har kaldt sit causeri “Er der noget at grine af, når vi bliver gamle – når alderdom bliver en kvalitet.” Med udgangspunkt i et møde med mennesker, der er nået til en af de ældste klasser i Livets skole giver han et muntert indblik i det “Livets efterår”, som for de fleste rummer mange spændende nuancer. Ofte kan det være et liv på trods, men selv her kan alderdommen vise sig at være en udfordring, der giver mening og livskvalitet. Og her spiller en god gang lune og en varm latter en ikke ringe rolle.

Sted: Skolegade 32
Tid: Onsdag den 28. februar 2024 kl. 18.00