Bliv medlem af Holstebro Højskoleforening

Bliv medlem af Holstebro Højskoleforening ved at udfylde nedenstående formular med dine data og gennemføre onlinebetaling.

Herefter er du registreret i vort medlemskartotek og vil modtage invitation til arrangementer mm på email.

Medlemskabet er personligt.

Prisen for et års medlemskab er kr. 150,-

Hvis I er en husstand med kun en emailadresse, så vælger i vores familie abonnement. Så skal I også kun bruge et betalingskort.

ENKELTPERSON

Personligt medlemskab.
Koster kr. 150,- pr. år.

PAR

For par med den samme emailadresse.
Koster 2 x 150,- pr. år.

Årsmedlem
Enkeltperson

Medlemskab der skal fornyes hvert år.
Koster kr. 150,- pr. år.

Abonnement

Tilmeld dig vores abonnement – det er lettere end at tilmelde sig PBS, og virker på samme måde.

Du modtager en mail hvert år med information om fornyelse af medlemskab. Og du har altid mulighed for at opsige dit medlemskab, hvis du måtte ønske dette.

Abonnementet løber i 365 dage og fornyes automatisk, indtil det opsiges.

Vi anbefaler denne løsning, da det er lettest for vores medlemmer og fordi det letter bestyrelsens arbejde betydeligt.

Årsmedlem

Løber et år fra købsdato.

Du modtager en reminder på email, når det er tid til fornyelse af medlemskab. Og du har altid mulighed for at opsige dit medlemskab, hvis du måtte ønske dette.