Virksomhedsbesøg hos Tvis Køkkener

Onsdag den 9. oktober kl. 15.00

Vi skal på besøg hos Tvis Køkkener/TCM, som er en af landets ældste køkkenfirmaer, grundlagt af snedker- og tømrermester Poul Frandsen i 1952.

Virksomheden er i dag en del af TCM Group som, udover Tvis Køkkenet, også står bag varemærkrne Svane Køkkenet, Nettoline og AUBO og har ca 140 forhandlere.

I dag outsourcer mange køkkenproducenter dele af deres produktion til forskellige underleverandører – Tvis Køkken har valgt at gå den modsatte vej og gøre det hele selv.

Her kombineres seks årtiers erfaring med en moderne markedstilpasset produktion, ligesom godt håndværk kombineres med højteknologi. Nok iblandet en god portion jysk snusfornuft.

En spændende virksomhed som vi har fået mulighed for at besøge.

Vi har aftalt et besøg på ca. 2 timer. Vi får en velkomst med kaffe og kage, en kort introduktion til TCM Group, en rundvisning på fabrikkerne i Tvis og en kort afslutning med mulighed for at stille spørgsmål.

Vi mødes ude ved Tvis Køkkener på adressen TCM Group, Factory and Showroom, Skautrupvej 22 A-B, Tvis