5 – dagestur til Oslo

Tirsdag d. 19. – lørdag d. 23. september 2023

Højskoleforeningen planlægger en bustur, denne gang til Oslo.

Turen foregår i bus med afgang fra Holstebro til Hirtshals, hvorefter vi sejler til Larvik. Vi skal på byrundtur i Oslo og opleve nogle af byens seværdigheder og bygninger, herunder Oslo Rådhus og Akershus Festning. Vi skal se Kon-Tiki museet, Frammuseet og MUNCH museet. Vi skal besøge den Norske Opera og Ballett, sejle på Oslo Fjorden og opleve Holmen Kollen, og vi får tid til at opleve Oslo på egen hånd.

På hjemturen sejler vi fra Kristiansand til Hirtshals.
Pris for turen er ca. 6.250kr/person og tillæg for eneværelse er 1.500 kr. (begrænset antal)
Detaljeret program sendes til medlemmerne med praktiske oplysninger i god tid inden tilmelding.

Der er plads til 50 personer. Turen gennemføres ved min. 40 tilmeldte.

Tilmelding sker efter først til mølle princippet pr. telefon onsdag den 26. april kl. 18 – 19.

• Vibeke Sørensen 6067 1127
  • Gunhild Foldager 3070 1602

Kort tid efter tilmeldingen fremsendes mail med kontonummer med videre, så der kan indbetales depositum.