Generalforsamling
Ordinær generalforsamling i 2024

Højskoleforeningen afholder ordinær generalforsamling i Plexus. Dagsorden er ifølge vedtægterne.

Efter generalforsamlingen får vi serveret den bestilte tapasanretning – drikkevarer er ikke inkluderet i prisen, men kan tilkøbes.

Når vi har nydt maden, er der musikalsk underholdning: “Fælles om sang og fortællinger” m. Trine Lashley og Herdis Lystbæk.

“Sammen med jer skaber vi et rum fuld af sang og energi. Vi kommer rundt i særligt Højskolesangbogen og synger både gamle kendinger og nye fælleshits, mens vi bringer sangenes fortællinger i samspil med personlige anekdoter”, fortæller de.

De er begge efterskolelærere og kulturformidlere; Herdis sidder bag klaveret og  bringer gerne de hjemmeforfattede sange i spil, Trine har sunget i mange forskellige sammenhænge og deler som sangvært gerne ud af sine livshistorier.

Se evt. mere på deres facebookside: Fællessang m. lashley og lystbæk.

Tid:

Torsdag d. 21. november kl. 17.30

Sted:

Plexus, Idomlundvej 23 A

Pris:

Deltagelse er gratis, 250 kr. for tapasanretning og kaffe.

Tilmelding åben:

21. okt. - 14. nov. (eller til udsolgt)
Ikke åben for tilmelding